woensdag 3 september 2014

3 september 2014


 3 september 2014 
Aanleren versje : 
Ik heb een schaar 
die doet zo raar ..
ze knipt in mijn neus,
ze knipt in mijn oor, 
ze knipt in mijn haar ..
Echt waar .. domme schaar !!  
De schaar heeft de schilderschort uitgeknipt .. wat nu ?
.. met verf en papier kunnen we aan de slag ..
Juf doet het alvast voor ..
Dit is het resultaat !! Mooi, niet ?!
Kleuters in actie ..
.. druk in de weer met penseel, verf en papier ..
Dean ziet alle kleuren van de regenboog en is blij met het resultaat
Viyana in opperste concentratie .. ze brengt structuur in haar werk
Julie houdt van 'smeren'
Dylano plaatst de kleuren mooi naast elkaar
Giorgio kiest voor een ontwerp met cirkels
Leonie kadert haar werk kleurrijk in
Jay is er nog niet goed uit .. kiest hij voor lijnen, krullen of cirkels ??
Yentl is dol op de vlekjes-techniek
Ranim schildert met veel zwier een kleurrijke compositie
Milan heeft een 'groene' dag te pakken - zou dit zijn lievelingskleur zijn ?!
Tarik kiest zelfzeker voor blauw ..
Mauro weet het zeker .. "Ik ga voor bollen !"


 Zijn werkwijze is wel heel speciaal : 
bij elke strijk van zijn penseel, beweegt de tong even enthousiast mee !
Milano gaat voor de combinatie blauw-geel
Kiara is in haar nopjes .. nog nooit iemand zo blij gezien !

Na de blog-belevenissen van gisteren heeft Mauro vandaag zijn Spaanse vlag bij
Als mijn selectie voor het wereldkampioenschap op de weg doorgaat, 
heb ik alvast een super-fan aan de kant in Ponferada (Spanje) :-) .. MAURO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten