woensdag 24 september 2014

25 september 2014


Post vanuit Ponferrada 

Sinds vorige woensdag verblijft Odil er en volgt hij het WK op de voet.
Hij schrijft :

Lieverdjes, 

Gisteren kwamen de laatste Belgen aan in Ponferrada.
Na een eerste nacht samen op hotel stond vandaag een eerste training op het programma.
De renners vertrokken duidelijk ontspannen samen aan het hotel.  
 Nadien splitsten de wegen en kon elke renner de training afwerken die hij nodig achtte.
 Voor de ene is het enkel wat losrijden, een ander moet nog eens diep  gaan
en nog een ander oefent in het trekken van enkele sprintjes. 
Fantastisch .. 
 De echte parcoursverkenning volgt morgen pas !
 Maar dat onze mannen over heel wat stuurkunst beschikken, is nogmaals duidelijk gebleken  ..
 Bij het Belgisch - blauwe team reed ook één renner in regenboogtruitje 
- jullie teergeliefde Odil, ik dus - 
Ik mocht mijn wagonnetje aanhaken bij mijn nieuwe ploegmaats.
Een té gekke bende !! 
Altijd in voor een grap en een grol.
Het bevalt me hier ! 

Vele groetjes, 
jullie Odilleke 
Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten