maandag 22 september 2014

22 september 2014


Maandag, de eerste dag van een nieuwe werkweek.
Op de planning staat heel wat te lezen ..
In de klas gaan we verder met het thema "Lekker en gezond fruit"
Na Petra Peer en Appie appel staan vandaag
Sissi sinaasappel en Sid Citroen op het fruitmenu.

Een raadseltje moet de kleuters op het juiste spoor brengen :
Ik ben rond én oranje ..
In mijn buik zit lekker sap .. 
Ra ra ra .. wie ben ik ???
Op maandag hebben mijn kleuters bewegingsopvoeding met juf Annelies.
Juf Annelies heeft echter een virusje te pakken en ligt te bed .. dus geen LO deze schoolweek.
Nu ik overleg heb met de zorgco, neemt juf Anne mijn kleuters er nog snel even bij.
Dank je !! 

Na school is er nog een werkvergadering 
775 jaar EEKLO .. en we hebben plannen .. grootse plannen .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten