zondag 28 september 2014

28 september 2014

Hallo lieverds,

De WK-koorts slaat toe.
Hier sta ik dan .. klaar aan de start mét regenboogtrui om het Belgisch team toe te juichen. 
Boonen, Gilbert, Van Avermaet, Baekelandts, Van Summeren, Van Marcke, Wellens, Van Endert en Hermans .. 
Wat een talent ! 
Ik hoop dat het hen goed gaat vandaag .. 
203 renners en 44 verschillende nationaliteiten zullen vandaag strijden voor de wereldtitel.
Wie wint mag één jaar lang rijden in de prachtige - gegeerde - regenboogtrui ! 

Over enkele uren staat de winnaar op het podium en als het van mij afhangt, 
wordt het zeker een Belg.
Nu moet ik afscheid van jullie nemen, want er wacht mij een zoveelste sanitaire stop .. 
stress weet je !!  

Sportieve groeten, tot later
en een fijne zondag ..
Odilleke Xxx

2 opmerkingen:

  1. Slecht nieuws !
    Odil opgemerkt in nightclub 'La Lola'... in de vroege uurtjes... in dubieuze toestand... samen met Boontje.. als dat maar goed afloopt.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voila, heb het voorspeld...als je karaoke zingt.... tot in de vroege uurtjes..in 'La Lola' kan je geen WK winnen... Odil is dus duidelijk geen goeie mentor van Boontje.. Volgend jaar sturen we mijnen Emile mee naar Richmond...en MOI.. XX

    BeantwoordenVerwijderen