donderdag 8 mei 2014

8 mei 2014

Wat hebben wij het druk vandaag .. 
de laatste hand wordt gelegd aan onze presentjes voor moederdag. 
Juf Kobie loopt langs en is heel nieuwsgierig naar het resultaat van onze knutselweek. 
We bewaren nog even ons geheimpje voor de mama's .. 
maar we hopen dat ze er ontzettend blij mee zullen zijn. 

Juf Annelies heeft toezicht in de refter.
Juf Muriel, juf Kelly en ik hebben vrij dus gaan we gezellig WK-shoppen.
Ongelooflijk wat er allemaal te vinden is. 
Na een half uurtje shoppen hebben we onze outfit bij elkaar.
Iedereen blij ! Terug naar school ! 

Na school blijven de juffen doorwerken .. presentjes afwerken, kleven en inpakken. 
Juf Muriel ziet de bloemetjes dansen .. 
 Ikzelf sakker op de pattex .. die heeft sporen achtergelaten op het wenskaartje .. 
 Juf Kelly is volledig klaar met haar geschenk en juf Annelies die heeft een trein te halen.
Gerda poetst ijverig door, alhoewel ze het niet kan laten om met haar bezem achter me aan te jagen..foei ! 

Ook de WK-chocolaatjes vliegen de deur uit ! Onze voorraad slinkt ..
gelukkig is de stock groot genoeg. Nog 36 stuks te gaan !
Volgende week wordt alles netjes geleverd. 

1 opmerking:

  1. Ik wil je laten weten dat mijn WK outfit ook al klaar ligt... rarara...
    het is iets kleins, vol glitter en.... met heel veel grote, kleurige pluimen...
    En ik zal ook chocolaatjes kopen... niet vergeten hé.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen