woensdag 21 mei 2014

21 mei 2014

Verrassing van de dag .. 
Gerda poetsvrouw heeft voor een verrassing gezorgd. 
 Om 8.30 uur precies staat de postbode aan de klasdeur met 100 supporterskaarten 
voor de Rode Duivels ! 
En ja,ik ben blij met deze verrassing .. geluk zit in kleine dingen ! 

Even later rinkelt mijn telefoon. 
Juf Anne - nog steeds herstellende van een zware operatie -
 heeft een goede band met haar postbode
en heeft ook een verrassing voor me ..
 een pakket met 100 supporterskaarten. (wat had je gedacht !)
"Ben je nu blij ?" vraagt ze. 
Ik durf het haar bijna niet te zeggen .. 
"Hm, we hebben er nu dan 200" zeg ik haar. 
Stilte aan de andere kant .. 
"Wat ?? En jij laat me op mijn krukken achter de postbode aanhollen ?" 
"Is goed voor je revalidatie !" geef ik haar mee. "Spaart een sessie kine uit !"
Geen nood, we verwennen de Rode Duivels met 200 aanmoedigingen. 
En nu maar hopen dat ze doelpunten scoren a volonté.
Je hoort er nog van ! 

2 opmerkingen:

  1. Ben opgenomen bij Dr Brughada in Brussel... hartritmestoornissen, bij het vernemen dat je mijn Duivelse kaarten niet meer nodig hebt... geen nood, nu ik toch veel tijd heb, stuur ik ze zelf naar de jongens ..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets heeft een naam hoor .. stalken !!

    BeantwoordenVerwijderen