dinsdag 20 mei 2014

20 mei 2014

Als ik ooit eens 5 minuten tijd heb, 
dan begin ik er beslist eens aan .. 
 Dit liedje speelt al een hele dag in mijn hoofd ..
en als ik mijn agenda doorneem dan vrees ik dat ik de komende weken in tijdsnood kom. 
Dus begin ik er best nu aan - na een "zware" dag op het CLB.
De kleuters van de tweede kleuterklas hadden vandaag een afspraak met de dokter en de verpleegkundige voor een algemeen consult : 
oor-/oogtest, nakijken gebit, meten en wegen, hartcontrole en beluisteren van de longen..
Stipt om 9 uur kloppen we aan bij het CLB.

Dus .. ZOEK  JE  K2  ??  WIJ  ZIJN  NAAR  HET  CLB  !! 
18 paar schoenen, netjes op een rij 
De kleuters werken in afwachting van het onderzoek verder aan hun opdrachtjes.
 Om 10.00 u is er pauze ! Helaas moeten we het stellen zonder speeltijd vandaag !

Er wordt doorgewerkt tot iedereen zijn/haar consult gehad heeft. 
Sommige kleuters kan ik snel droppen in de refter. 
Met 8 andere kleuters blijf ik over de middag in het CLB.
Gelukkig hebben mijn bengels hun pic-nic bij. Dus honger hoeven we al helemaal niet te hebben. 
Normaal gezien ben ik vrij op dinsdag, nu zit ik vast op het CLB en ik wou vandaag een broodje halen. 
Gelukkig is er juf Vera ! Ze komt me bevoorraden op het CLB. 
Juf Kelly stuurt me een sms : "Alles ok ? Kan ik je helpen ?" 
Toffe collega's heb ik !
Benne vindt het gezellig, samen ons broodje smullen. 
Om 12.50u hebben we het allemaal gehad en kunnen we terug naar school. 
Nu snel nog even de beentjes strekken, we moeten dringend onze energie kwijt ! 

Gerda poetsvrouw heeft een verrassing voor me ! 
"Morgen -omstreeks 9 uur- zal je gelukkig zijn" weet ze me te zeggen.
Ik ben ontzettend benieuwd ! Ik hou immers van verrassingen ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten