maandag 19 mei 2014

19 mei 2014


blablabla .. 


Vanaf 19 mei, vandaag dus lanceert B-post de "iedereen mee postkaart" 
Deze kaarten zijn gratis te verkrijgen in elk postkantoor. 
Wie heeft connecties bij de post/postbode en kan ons 75 stuks gratis "iedereen mee kaarten" bezorgen. 
Samen met de kleuters sturen we onze aanmoedigingen richting Brazilië. 
Als uitdaging kan dit tellen, niet ?? !!  

Intussen laat de duivelsgekte zich volop voelen in de kleuterafdeling.
Liam is best trots op zijn voetbaltenue
Viyana heeft haar 3-tand bij, een klein duivelinnetje ..
Het is vandaag zomers weer .. lees : drukkend warm ! 
Iedereen kreunt onder de eerste hitte, maar niet onze kleuters.
Nico fietst de beentjs los op zijn tri-colore fiets .. ambitie om Belgisch Kampioen te worden ?? 
Yari, Fatihan en Ali smeken me om hun "belangrijke match" bij te wonen.
Ze hebben supporters nodig om te kunnen scoren. 

Ik heb nog maar net plaats genomen op de eretribune of de bal zoeft net naast mijn hoofd. 
Fatihan legt het spel stil .. "eerst zingen juf Tania, zo moet het op de voetbal."
Dus breng ik vol overtuiging het Belgisch Volkslied en mijn jongens leggen hun hand op hun hart. 
 Yari heeft een ferme aftrap ..
De bal recht op doel en ... GOAAAALLLLLL !! 
Ik veer recht  en juich de ziel uit mijn lijf ! 

Yari moet dringend nieuwe schoenen. Dus verdwijnt hij eventjes van school.
Na een half uurtje is hij er terug. 
Glunderend stapt hij mijn klas binnen. 
"Ik heb iets om boven je bed te hangen" straalt hij.
En, wat denk je ???
 "Fantastisch, een poster van de Rode Duivels !" 
Dank je Yari, wat een verrassing ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten