zondag 4 mei 2014

5 mei 2014

Nog één week te gaan en we vieren moederdag .. 
Deze week zal er in "het grootste geheim" gewerkt worden aan een verrassing voor mama .. 
 Maar dat het druk wordt, staat vast !

Uit de kindermond :
Nico is terug van weggeweest .. flink opgeknapt en klaar voor het grote werk.
"Ik heb je gemist" fluistert hij me toe.
En dat heb ik geweten, geen centimeter wijkt hij van mijn zijde. 
Eenmaal in de kring laat hij weten dat Ranim (K1) in onze klas zit. 
Wat wil het verhaal : we hebben - sinds vorige week - een nieuwe kleuter in de klas .. Viyana .. 
en nu Nico het zegt .. beide meisjes lijken wel op elkaar ..

Kleuters vinden het fijn om te horen wat er op de scheurkalender te lezen staat. 
Vooral de namen die we er terug vinden doet hen schaterlachen .. Medard, Bonifatius, Franciscus ..
Op 4 mei staat er te lezen "Internationale dag van de lach" 
 "Ik hoop dat het gisteren een leuke dag was .. want het was de dag van de lach" 
vertel ik mijn bengels.
 Waarop één kleuter zegt : "Neen, ik heb gehuild .. ik had straf ! En jij weet niet hoeveel verdriet ik had" voegt de kleuter er nog aan toe. 
Ocharme, ik krijg zowaar medelijden .. en dat op de internationale dag van de lach. 




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten