vrijdag 3 juni 2022

3 juni 2022

 Al een hele week bereiden we ons voor op de GIP (geïntegreerde proef) van 9 juni. 

De leerlingen zorg leverden een aftelkalender af. 

Elke dag maken we kennis met één of andere figuur die we op 9 juni zullen ontmoeten. 

Samen vieren we dan een groot waterfeest. 

Samen met de kleuters van juf Muriel tellen we af .. 




Nog meer centjes .. 





It's world bicycle day ! 
.. en de Tandem zet je in beweging .. 
de Tandemtrappertjes in actie ! 💖 .. en natuurlijk is er een gepast lied : I want to ride my bicycle 😉














En de tekst van de Wolfpack is zo mooi dat we die al eens graag uitlenen 
want ook deze tekst telt voor mijn Tandemtrappertjes. 💖

En waar muziek is, wordt er ook gedanst. 









In de namiddag wordt de luchtkwaliteit in onze klas gemeten met een speciaal meettoetsel. 
Daar zit de voorbije coronapandemie voor iets tussen.
De klas wordt even afgesloten en we verblijven samen in de ruimte. 
Een groot toestel registreert alles.
terwijl onze CO2-meter volle toeren blijft draaien. 
En de metingen maken veel duidelijk .. ventileren in de klas is én blijft belangrijk.
Dus zwaaien we na een kwartier snel de deuren weer open. 


Na school heb ik nog werkvergadering met de Mooimakers.
Juf Lien, juf Muriel en ikzelf overlopen de acties die we het voorbije schooljaar hebben gevoerd.
En zoals steeds wordt dit in een actieplan geëvalueerd. 



Omstreeks 18.30 uur sluit ik de kleutertuin. 
Klaar om een verlengd weekend aan te vatten. 
We starten met een wedstrijdje voetbal België - Nederland. 
Mijn hart klopt voor de Rode Duivels. Hopelijk maken ze het waar. 

De wedstrijd is gespeeld. 

Ik blijf ontgoocheld staren naar de score : 1 - 4 !!! 😥

Niet te geloven ! Heel pijnlijk om te zien - dit is balen !  

Waar is de vechtlust, fierheid en het onoverwinnelijke van de Rode duivels gebleven ? 

Dit moet ik écht even verwerken. 

Geniet van jullie weekend en graag tot dinsdag ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten