vrijdag 10 juni 2022

10 juni 2022

 


Net als je denkt, de rospot is compleet, krijgen we nog een lading centen binnen. 

Deze keer heeft Neli een mooi bedrag centen bij .. fantastisch ! 

Dank je ! 

Nog tem dinsdag 14 juni kan je de centen binnen brengen 

daarna gaat alles naar de bank voor het goede doel. 

Dank je wel aan iedereen die enthousiast meewerkte aan het inzamelen van centen. 


De geschenken voor papa zijn klaar ! 
Tijd voor een nieuw project 'Dag wereld' 
We pakken onze koffers en trekken de wereld rond .. 
Waar brengt de reis ons heen ? 
De koffer wordt gepersonaliseerd











Wist-je-dat .. 

Er staat nog zoveel  te gebeuren de komende weken.

Eén van de activiteiten is de Tandemrock (frietjesfeest mét afterparty) 

want wij vieren samen het einde van het schooljaar 2021 - 2022,

een schooljaar met 'ups en downs', 

een schooljaar met vrolijke momenten,

een schooljaar met avontuurlijke momenten,

een schooljaar met speelse momenten ..

maar ook een schooljaar met corona-perikelen, 

een schooljaar waarin we afscheid moesten nemen van de directeur..

Maar we onthouden de mooie momenten en dat willen we samen vieren ..

ik, jij, wij ! 

Om alles netjes rond te krijgen, 

maak ik nog snel een briefje waarop ouders de aanwezigheid van hun kleuter moeten bevestigen. 

Elke kleuterklas krijgt zijn aantal netjes geleverd.

Blijkt dat er een aantal te kort zijn in de klas van juf Ilse. 

Heb je de tekst nog online staan ? vraagt ze.

Nog beter, ik heb ze op een A4-tje staan - 

ik stuur straks twee kleuters met de blaadjes. voeg ik er nog aan toe.

Jude en Liv gaan de briefjes leveren aan de overkant.

Ik geef hen een instructie mee.. 

Leg de briefjes naast elkaar op de kopieermachine en zet op verklein ..

hocus pocus - 1 .. 2 .. 3 .. klaar ! 

Daar gaan ze, Liv en Jude maar bij hun terugkeer is Liv geschokt - 

Juf Ilse heeft ons uitgelachen ! reageert ze. 

Twee seconden later meldt juf Ilse zich aan mijn klasdeur- 

Lach jij mijn kleuters uit ? speel ik het spelletje mee ..

Neen, ik lach met jouw opdracht ! gaat ze vrolijk verder. 

Wat het ook is, de boodschap werd begrepen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten