woensdag 29 juni 2022

27 juni 2022

 

We  gaan de allerlaatste schoolweek in.

En ook nu kan je er donder op zeggen dat ik een vers geplukt boeket aangereikt krijg. 

Mooi hé, juf ?!  

Ik vind het persoonlijk een beetje apart 😁


De allerlaatste week betekent ook dat er heel wat op te ruimen is.
Vandaag beginnen we met het opruimen van de persoonlijke spullen : 
Kleding (reserve), pantoffels van mijn kleine pantoffelhelden, 
shirt LO, schilderschort ..
ook de knutseltassen gaan terug mee naar huis.
(Belangrijk ; Bewaar de knutseltas en breng deze op 1 september mee naar school.)





27 juni 2022 - Op de agenda staat een oudercontact.

Vergeet je afspraak niet. 

Graag tot straks ! 

De oudercontacten zijn afgerond. 

De structuur voor schooljaar 2022 - 2023 is gekend,

de nieuwe klas wenkt. 

Woensdag gaan mijn kleuters even proefdraaien en 

komt in ons klasje de nieuwe lichting K1-tjes/K2-tjes eraan. 

 

 En toen kwam die ene windstoot .. 

waardoor de tent ging vliegen.

Dank aan de ouders van Conor, dank aan juf Kelly en juf Ilse die uit hun klas kwamen stormen.

Alleen had ik het niet gered want ik vloog mee met de tent 😁

Zo beleef je al iets op de Tandem hé.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten