donderdag 23 juni 2022

23 juni 2022

 


Daar heb je hem, mijn kleine bloemenleverancier.. met een vers geplukt boeketje. 
Mooi en fris ! Dank je wel ! 

 
Een nieuwe dag in de Tandem gaat van start. 
Eentje waar we van elkaars gezelschap gaan genieten, nu het nog even kan. 
 
In Mol is er "Pennenzakkenrock"
 In de Tandem vindt de "Tandemrock" plaats.
Eentje waar feest wordt gevierd met lekkere frietjes.
Nadien worden de beentjes losgegooid op leuke melodietjes.  
En genieten doen ze, mijn kleine bengels, op deze mooie, zwoele dag.
 






















De sfeer zit nog altijd goed in mijn kleuterklasje.
Niks moet nog ..
 we nemen de tijd voor elkaar en weten nu al dat we elkaar ontzettend hard zullen missen. 
Na school heb ik een eerste oudercontact. 
Nadien werk ik verder aan het allerlaatste grote project
 - onze reiskoffer moet en zal klaar zijn tegen 30 juni. 
En als je denkt dat we lekker uitbollen in de kleutertuin, niks van .. 
morgen staat "een toffe dag in de Tandem" op de agenda. 
Wat het allemaal precies inhoudt, blijft nog even geheim voor de kleuters
maar deze avond hielden juf Joke en ik alvast een try-out. 
Plezier verzekerd ! Ik gooi me morgen helemaal in de strijd 😁
 
Beste ouders, 
Zorgen jullie dat je kleuter op school verschijnt in een zomerse sportoutfit (korte broek / T-shirt / truitje / regenjas en sportschoenen) 
The game is on .. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten