vrijdag 3 september 2021

3 september 2021

 

Het wordt alweer een drukke dag in de Tandem.

Er moet nog zoveel gebeuren want ja, ik heb leuk nieuws te melden in mijn klasje - 

maandag 6 september gaan we samen genieten van een dagje aan zee. 

De directeur is alvast heel erg akkoord met onze plannen.

Ook de buschauffeur wil ons graag naar zee brengen 

en juf Muriel en ik kijken er enorm naar uit om deze dag samen met onze kleuters te beleven. 

Ik wijk even af van de planning want wij hebben het één en ander te verzamelen én in te pakken. 

En het allerleukste nieuws .. iedereen gaat mee !!!

 Super toch ?! 

Het wordt beslist een onvergetelijke dag.


 
Een eerste les LO met juf Joke staat op de planning. 

Juf kijkt de contactschriftjes na - wie kan/mag mee naar zee ? 

Ik loop ook even langs in het secretariaat om enkele documenten op te halen voor de verzekering. 

En ik vul de EHBO reiskoffer. 

Er is genoeg te doen.. 

 

Na de les LO hebben mijn kleuters een suikerdipje, dus eten we net iets vroeger dan anders. 

En de zon .. die maakt eindelijk overuren





Na de middag gaan we inpakken.
Iedereen denkt mee wat we nodig hebben .. en dat is heel wat .. 😁
Allerlei soorten papier : 
papieren zakdoekjes, vochtige doekjes, papier om de handen te drogen na een wasbeurt, 
toiletpapier om grote en kleine ongelukjes te verhelpen ..
extra handdoeken, extra reservekledij, pleisters, ontsmettingsmiddel, zalf tegen opkomende builen, zalf om eventuele insectenbeten te verzachten, steriele doekjes .. 
een zak snoep (ja, voor één keer mag het, zij beperkt ..) 
en natuurlijk, strandspullen voor urenlang spelplezier. 


 
 Ik ga op reis en ik neem mee :
(wie kent dit spelletjes niet ?!?) 
Ik som het even op : 

 Een bolderkar vol spullen // 
een klas vol kleuters //  
18 goed gevulde rugzakjes // 
extra begeleiding en mijn collega P/K1




 





De eerste schooldagen zitten erop.
Een mooi en zonnig weekend wacht ons,
maar nog lang niet voor de kleuterjuffen - wij hebben nog kleuterteam na onze lesuren.
En ja, om 18.30 uur sluiten we de deuren en kan ook ons weekend beginnen.
Geniet van het mooie weekend en tot maandag ! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten