woensdag 15 september 2021

15 september 2021

 

Oefenen op kniptechniek ! 

 

Ik heb een schaar

die doet zo raar..

Ze knipt in mijn neus, 

ze knipt in mijn oor,

ze knipt in mijn haar ..

Echt waar, domme schaar ! 

 

Opperste concentratie bij mijn kleuters,

maar ook bij de juf .. 

Wie is rechtshandig ? Wie is linkshandig ? 

Wie knipt vlot ? Wie kan nog wat oefening gebruiken ? 












Eenmaal de blokjes geknipt zijn, wordt er een toren gebouwd volgens een 2-delig kleurenpatroon

waarbij er afwisselend een gele blok, gevolgd door een rode gekleefd wordt.




En zie, de toren is klaar ! Liv is zo enthousiast over haar werk dat ze spontaan in haar handen klapt.





De actie 'Samen tegen kanker' bracht 123 euro op in de kleutertuin, een mooi bedrag.
Dank je wel aan allen die deze actie steunden, hartverwarmend 💖

Geen opmerkingen:

Een reactie posten