zondag 12 september 2021

11 september 2021

 

Versjes / Liedjes .. 

Deze liedjes leerden we de eerste schoolweek 



Lied : Jij en ik ..

Jouw haar is zwart,

mijn haar is rood

Jij zegt 'Bonjour'

ik zeg 'Hallo'

Jij en ik, ik en jij .. wij zijn anders

maar wij zijn samen blij. 



Weerlied..

Goedemorgen mevrouw, goedemorgen meneer,

kunt u mij vertellen

wat is het voor weer ?

Regent het nu buiten,

schijnt de zon vandaag

of waait een harde wind 

dat is wat ik vraag.

Goedemorgen mevrouw, goedemorgen meneer

kunt u mij vertellen wat is het voor weer ?



Kringlied ..

Dagdag dag, welkom in de kring

Dag dag dag, zit en zing 

Dag dag dag, welgekomen ..

hier mag je spelen, praten en dromen !



Versje : de schaar .. 

Ik heb een schaar, die doet zo raar 

Ze knipt in mijn neus,

ze knipt in mijn oor, 

ze knipt in mijn haar..

echt waar, domme schaar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten