vrijdag 4 oktober 2019

5 oktober 2019


Dag van de leerkracht 

Overal ter wereld worden de leerkrachten vandaag in de bloemetjes gezet ! 

En dit vind ik in mijn mailbox - Doe de klasbak-test !

Heb jij de sprankel van Beyoncé,
de cool van Steve Jobs of
ben je even prettig gestoord als Will Smith ? 
Een superster ben jij sowieso, met je klas als podium.
Leraren zijn klasbakken.
Supersterren op een klein podium.
Ze doen hun leerlingendromen en inspireren ze elke dag.


Dit maakt me nieuwsgierig, dus vul ik die klasbak-test toch even in ?!
Het resultaat : 
Jij geeft les als Emma Watson! 😊
Je bent empathisch - zorgzaam en oprecht !
Voetjes op de grond en de blik vooruit.
Jij toont je leerlingen hoe de wereld er kan uitzien

als je voor je idealen opkomt.
Hoe je feilloos aanvoelt wie het moeilijk heeft ? 
Een zesde zintuig en een oor dat altijd luistert.
En steeds de juiste toverwoorden in je achterzak om 

een groep te smeden die elkaar over de eindmeet trekt. 
💖💖💖
Dus ja, jij bent een klasbak..net als zoveel leraren - 
een superster voor je leerlingen.

Zo, dat weet ik nu ook weer 😉

Ook de directeur is zijn team niet vergeten. 
Voor iedereen is er een notitieboekje met balpen als geschenk voor dag van de leerkracht. 
We kunnen dus nog meer notities maken 😁
.. Dank je ! 

Na een zomerse zomer volgt een kleurrijke herfst ..
ik ben er helemaal klaar voor !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten