maandag 28 oktober 2019

25 oktober 2019

Eeklo herdenkt 75 jaar bevrijding !


Onze vijfdes en zesdes nemen deel aan de herdenking .. 
Nooit meer oorlog !

Ondertussen draait op school de talentendag op volle toeren.
Ontdek je talent .. 

Japans verteltheater  voor de kleuters en eerste graad lager onderwijs.
Ik koos het verhaal van Eefje Donkerblauw.

In een andere werkgroep draait alles rond fotografie.

Wij zijn 'het onderwerp' van de fotoshoot.
Op kookeiland valt er heel wat te beleven : 
Koekjes bakken, soep koken of worden het heerlijke fruitbrochettes ? 



In het naaiatelier stikt de naaimachine volop knikkerzakken ..
In de sporthal van het KA leer je zweven als een superheld ..
.. the only way is up .. kijk maar naar het vingertje 😀
Klussen hoort er ook bij.. wie is de handigste klusser in de Tandem ?!

Creatief bij juf Do .. leuk !

Tijdens de middagpauze komt mijn mooie heks ten val.
Haar gezicht in scherven.
Meteen ontdek ik een nieuw talent .. ik pas plastische chirurgie toe en 
het resultaat mag er best zijn. 
Je ziet er bijna niks meer van, 
behalve enkele ontbrekende stukken die ik onmogelijk terug kan vinden., 
Met enkele elastieken houd ik alles op zijn plaats. 
En nu maar hopen dat mijn creatie het houdt. 

Na 3 workshops loopt de schoolweek op zijn laatste benen. 
Na school moet er nog ferm opgeruimd worden. 
Ook de klas moet nog gepoetst voor een frisse start na de herfstvakantie. 
Rond 19.00 uur sluit ik de deur, klaar voor een heerlijke herfstvakantie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten