vrijdag 29 maart 2019

30 - 31 maart 2019

30 maart 2019


Het is lente !!  
En dat zie je ook in de tuin .. de tuin staat er mooi bij.



Met het mooie weer komen ook de eerste pollen ..
Hooikoorts wordt mijn deel.
Een mens zou bijna wensen dat het eens stevig gaat regenen.
De regen wast de pollen meteen uit de lucht en zo kan ik dan weer opgelucht ademhalen. 
De weerberichten voorspellen nog enkele droge dagen. 
Ik vrees vooral maandag 
want de boom die voor mijn klas staat is .. jawel, een immens grote berkenboom ! 😏

Elke laatste zaterdag van maart is het earth hour.
Tussen 20.30 - 21.30 zullen miljoenen mensen overal ter wereld symbolisch de lichten doven.


31 maart 2019
Flandriens in actie .. en ik ga eventjes de sfeer opsnuiven bij de start.. 😉
Fijne (koers)zondag ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten