vrijdag 15 maart 2019

15 maart 2019

Kleine mensjes met een groot hart .. 
Ook vandaag vinden de rosse centjes hun weg naar de kleuterklas.
Niene heeft een lading 'verse' centen mee. 
Dank je wel ! 
Ook vandaag kunnen we een mooi bedrag toevoegen aan de verzameling centen. 

661 x € 0.05 = € 33.05 
567 x € 0.02 = € 11.34 
542 x € 0.01 = € 5.42
Totaal : € 49.81.
Voeg daarbij het bedrag van vorige keer..  € 153.03

Voor juf Ann-Sophie is het de laatste stagedag in onze klas en 
net vandaag krijgt ze stagebezoek. 
Na de taalactiviteit volgt een bespreking en kan ik eventjes mijn klas weer overnemen. 
We vliegen er samen 'gezellig' in want ik wil een muziekkoffer en daarbij kan ik de hulp van mijn kleuters best gebruiken. 
Kandidaten genoeg .. 

In de namiddag sluiten de kleuters af met een lesje LO.
En dan kan het weekend beginnen. 
Aan allen, een fijn weekend ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten