woensdag 27 maart 2019

27 maart 2019



Enkele weken geleden lanceerde Kom op tegen Kanker een warme oproep
om massaal rosse centjes te verzamelen. 
In de strijd tegen kanker kunnen vele kleintjes een groot verschil maken. 
En daar gingen onze kleuters graag op in. 
Elke dag vonden gevulde rospotten hun weg naar de kleuterklasjes. 
Vandaag kan ik met fierheid melden 
dat het record van de rospotten voor het derde jaar op rij gesneuveld is.

Vandaag konden wij een aardige som overhandigen voor het goede doel.
Meer zelfs, .. ook na school kregen we nog een aardige som (€ 41.69) centen toegestopt.
Die centen bezorg ik morgen nog aan de bank.

Eindbedrag van de actie 2019 : € 362.04 
Alleen samen krijgen we kanker klein .. 

Dank je wel,
Kleuters en juffen de Tandem ! 

Klaar voor vertrek !


De centen worden in de bolderkar gezet. 
 Ik kan best een zetje gebruiken - de kar bolt voor geen meter.
Cas en Mohamed zijn er als de kippen bij om te helpen. 
Dank je, jongens !
Zone 30 .. ik ben alvast in regel met de snelheid..
ik stap flink door maar de 30 haal ik (net) niet 😉


Een karrenvracht aan centjes .. top !! 
Oef, we zijn er. 
Deze twee wachten geduldig hun beurt af aan het loket. 
Tot Robbe er genoeg van krijgt .. Juf ?? 😀😀
Plaatsgebrek in de bank ?! 
Waar kunnen ze al die rosse centjes toch kwijt ?!

Voor elke zak centjes wordt er wel een plekje gevonden. Mooi zo !
Op de terugweg heb ik een passagier in de kar. Te moe om nog de afstand te stappen. 
Ik lijk wel de "bezemwagen" van dienst ! 

Eenmaal terug op school, krijg ik (zogezegd) krampen in de benen. 
Iedereen maakt plaats voor de juf. 
Wat doet ze nu ??  hoor ik enkele kleuters vragen.
Mijn beurt !! Ik heb genoeg gestapt !! zeg ik.
 Mijn kleuters vinden het hilarisch ! 
Oh, juf toch !!
Toen zaterdag mijn pad, het pad van Robbe kruiste, bracht ik een klein berichtje over aan juf Kelly.
Robbe ruimde samen met mama het hele schooldomein op 
en maakte zo onze pleinen zwerfvuil-vrij.
Juf Kelly schreef een oorkonde voor Robbe .. de Mooimaker van de Tandem.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten