woensdag 13 maart 2019

13 maart 2019


Het thema 'Feest !' is een voltreffer.
Vooral mijn verhaal 'De fanfare van Flierefluitegem' valt helemaal in de smaak van mijn kleuters. 
Dus denk ik eraan om het mijn klas cadeau te doen. 
 Helaas .." niet meer verkrijgbaar " krijg ik in de boekhandel te horen. 
En naarmate het thema vordert, hoe meer zin ik heb om zelf het thema uit te werken. 

Terwijl juf Ann-Sophie (stagiaire) haar lessen afwerkt en ik volop verslagen schrijf,
groeit ook mijn agenda aan met leerrijke ontwikkelingsdoelen en  allerlei leuke activiteiten. 

Bovenop mijn verlanglijst prijkt het bezoek van een fanfare.
Dat zou pas echt 'feest' zijn. 
Maar waar vind je nog een fanfare die gratis even de kleuterafdeling op stelten wil zetten ???  
Wie connecties heeft, laat het me zeker weten. 😀

Als ik op de I-pad enkele fanfares in actie vind, troepen de kleuters rondom mij. 
Leuk juf !!!  roepen mijn kleuters. 
Even later zijn ze weer weg en ik blijf achter aan mijn tafeltje met de verslagen voor de stagiare. 
Vanuit de poppenhoek komt een hels kabaal .. allerlei instrumenten worden bespeeld.
Ik ga toch even een kijkje nemen en vind er Mathis en Mamady terug .. 
En omdat ik het fijn vind om alles met jullie (groot)ouders te delen, 
heb ik toch maar een opname gemaakt. Gedeelde smart is immers halve smart ! 😁

Veel luisterplezier !!! 
(ik heb een hele voormiddag kunnen genieten 
van dit muzikaal talent 😏) 

In de namiddag worden er opnieuw centen geteld voor Kom op tegen kanker. 
Ik houd het nog even spannend. 
Morgen serveer ik een eerste tussenstand.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten