dinsdag 12 maart 2019

12 maart 2019


Uit de kindermond  : 

Het eerste uurtje turnen is een feit. 
Juf Shirley trekt met mijn kleintjes naar de turnzaal
en ik ga in alle rust werken(in mijn eerste vrij uur)  in de leraarskamer.
IJdele hoop zal  even later blijken. 
Linde en Aïcha (K3) komen me zoeken en vinden me niet
dus wat doen de meisjes ??!!?? 
Ze krijsen de boel bij elkaar JUFFFFF   TAAAAANIAAAAAA ! 
Ik loop de leraarskamer uit en breng de meisjes tot bedaren. 
Wat is er ? vraag ik. 
We hebben de sleutel nodig want er is bezoek ! lachen ze. 
Wat een decibels kunnen deze meisjes produceren .. hoorbaar over de hele campus 😀

Na de turnles brengen mijn kleuters verslag uit. 
Wij hebben bezoek gehad, krijg ik te horen. 
Jullie ook ? Van wie ? vraag ik. 
Mamady zegt aarzelend : .. van de burgemeester die soms in onze klas komt ! 
Hij heeft het natuurlijk over de directeur !! 😀😀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten