donderdag 8 november 2018

8 november 2018


We maken ons klaar voor de mini-editie van de fietsmarathon tvv de Eeklose kilometervreters.

De playlist van onze tweede kleuterklas telt 10 liedjes.
Mathis S. voegt er na de 5 van juf Tania gisteren nog 5 bij. 
1. Born to be alive
2. Waterloo 
3.Let the music play 
4.Sweet Caroline
5. Risin'
Dank je Mathis !
Ook bij juf Kelly loopt de actie vlot. 
Zij kreeg al een bod van € 10.00 binnen voor het kunstwerk. 
Zie ze glunderen de K3-tjes. 
Zij zijn voorlopige de enigen die een bod hebben gekregen. 
Ze mogen terecht fier zijn ! 
Proficiat K3-tjes ! 

Ook de directeur Meneer De Baere laat weten dat zijn playlist klaar ligt. 
Dus lopen we met onze 'spaarpot' eens langs op zijn bureau. 
De directies van het KA doen eveneens een gift, waarvoor dank. 
Juf Muriel heeft ook haar playlist klaar
en juf Anne laat via een bericht weten dat ze het goede doel genegen is en
een playlist klaar heeft van 10 nummers. 
De klusjesmannen en Carine (busbegeleidster) vullen ons spaarpotje aan.
En de mama van Nathan en Xander (L1) loopt na school langs om het goede doel te steunen. 
Leuk toch ?! 
Voor de actie hebben we voor elke kleuter het symbool van Kom op tegen Kanker. 
Morgen dragen we dit met fierheid op onze fiets. 
Alleen moet er door al deze symbolen nog een ketting.

En of je nu kralen rijgt of de bloem van Kom op tegen Kanker .. juist .. 
Ik zet mijn kleuters aan het werk !😀
Iedereen helpt graag mee. 💖
Het is duidelijk .. de Tandem heeft een groot hart ! 






Ook aan het nieuwe thema "Lang zullen ze lezen" wordt er gewerkt. 
In de vertelkoffer vind ik het boek van Hennie de Heks. 
Alleen heb ik een immens probleem .. alle figuren zijn uit mijn boek gevallen. 
Wat rest is een leeg boek en allerlei figuren. 
Hoe zal het verloop verlopen ?? 

Mathis W. vraagt me de figuren terug in het boek te toveren ? 
Zal het lukken ? 
Ik ben ÊÊn en al talent 😉 en jawel, het lukt. 
De figuren duiken weer in het boek.
Ik kan het verhaal voorlezen. 

We zijn door het dolle heen.
Na school krijgen we tot 3x toe een bod. 
Het startbod voor 3 kleuterklasjes is verbroken !
Het kunstwerk van K2 - K2/3 en K3 hebben elk een bod van € 10.00 gekregen.
Super !!! Jullie zijn gewoonweg fantastisch ! 
Wie weet komt er nog een hoger bod..

Morgen zal onze playlist nog aangedikt worden. 
Enkele ouders brengen dit alsnog in orde. 
Dank je wel iedereen ! 
Het samen-tegen-kanker-kleuterteam Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten