maandag 19 november 2018

19 november 2018


Een nieuwe werkweek gaat van start en dat betekent 
dat je me deze morgen opnieuw aan de schoolpoort kan vinden. 
Ik krijg een heel aparte vraag van een K3-tje : 
Juf Tania, ben je boos vandaag ?? 
Neen, waarom zou ik ?, vraag ik nieuwsgierig. 
De Rode Duivels hebben hun match verloren ! krijg ik als antwoord. 
Inderdaad, daar kan ik echt niet blij om zijn, verklaar ik. 
Zing je dan nooit meer een liedje voor de Rode Duivels ? vraagt er eentje twijfelend. 
Natuurlijk wel .. maar eerst leer ik hen hoe te scoren !, grap ik. 
Oef, ze zijn gerustgesteld .. de dag kan eindelijk beginnen. 😉


Deze morgen vertrek ik heel vroeg naar school.
Mijn auto zit vol dozen en die moeten ook uitgeladen worden. 
In de dozen zitten mooie Sint-spullen. 
Een beetje sfeer bij een nieuw thema kan nooit kwaad. 
Maar ik beken, téveel is téveel !Waar moet ik al die spullen toch kwijt ??
 De werkruimte voor de Sint is ingericht, precies zoals Sint het wil -
 ik ken hem dan ook al vele jaren hé.😀
Sint houdt van sfeer én gezelligheid, net zoals de juf !
 De Pietjes zijn present. 
Ze hebben de schoolschoorsteen alvast grondig gepoetst.
 Een mooi schilderij van een beroemd kunstenaar !
 Een reserve-Pieten-muts - Piet vergeet soms wel eens iets ! Of is soms zijn mutsje kwijt.
 En deze miniatuurpietjes bewaken het grote boek van Sint.
 Een recente foto van Sint en STEM-Piet. 
 Kwam de schoolfotograaf vorige week niet langs ?? 
Ja hé, ook bij Sint en Piet !
 De Spaanse gitaar van Sint. De open haard brandt !
 Pakjes hier en daar .. onze eerste opdracht is klaar !
Morgen is het de beurt aan onze klas .. wat een mooie, warme, gezellig tijd ! 

De K2-tjes maken meteen een portret van Sint.
Eventjes kijken hoe Sint zich kleedt.. en wat zijn lievelingskleur is..   
Ik vermoed dat Sint heel blij mag zijn met het resultaat ?!Knap werk !
En nu maar hopen dat Piet niet jaloers wordt.




 De schooldag zit er helemaal op. 
Uitgeteld .. compleet op na een dag hard werken .. de slaap wint het .. 
Welterusten iedereen ! 

Belangrijk bericht van de schoolfotograaf ! 

Beste ouder(s),
Vandaag kregen jullie via het heen-en-weerschrift van jullie kleuters het invulformulier
waarop foto's en eventuele fotogeschenken besteld kunnen worden. 

Gelieve het formulier correct en volledig in te vullen 
mét vermelding van naam en klas (K2T) van je kleuter.  
Het formulier eveneens ondertekenen aub. 

Bezorg het formulier met unieke code terug aan de juf + 
de gepaste som geld in gesloten omslag. 
Alles moet binnen voor 3 december 2018. 
Laattijdige betalingen worden niet meer aanvaard. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten