zaterdag 10 november 2018

10 november 2018

'Als je gezond bent, heb je 1000 wensen 
Als je kanker hebt, heb je slechts één wens ..'

Onze opdracht (met de kleuters) zit er helemaal op..
Nu is het aan de Eeklose kilometervreters, 24 uur lang. 
Gisteren - 20.00 uur - de fietsmarathon kan beginnen. 
Go go go de Tandem ! 
Deze nacht op de fiets met juf Kelly en juf Ilse ..
Deze middag .. ik ben er klaar voor en mijn soigneurs ook ..

Juf Joke heeft er ook zin in, zoveel is duidelijk.
Heel wat kleuters komen ons deze middag aanmoedigen. 
Ik zie Robbe (K3) met zijn supportersvlag zwaaien. 
Het vlaggetje krijg ik cadeau als herinnering .. dank je Robbe Xxx
Xander en Nathan (L1) zijn op post, zoals beloofd. 
Linde (K3) en Mamady (K2) komen ook even zwaaien. 
Niene (K1) heeft me ook opgemerkt .. Juuuuufffff Taniaaaaaa .. 
Even later loopt het mis. 
Het leek al een hele tijd of ik in de boter trapte..
maar de laatste 5 minuten van mijn rit krijg ik de pedalen echt niet meer rond. 
Krampen ? vraagt juf Nicole.
Nood aan snelle suikers ? vraagt juf Vera.
Ik schud en puf : Neen, ik heb nood aan een mecanicien en die is er natuurlijk niet. 😈
Gelukkig heeft de papa van Linde en Mamady een reserve-fiets voor me.
Na de fietswissel loopt alles weer op wieltjes. 
Of toch niet ? 
Oeps, elektriciteit weg !  Afschakelplan ? 😉

Dank je aan alle mama's en papa's om eens langs te lopen
en de Tandem een hart onder de riem te steken. 
Tot een volgende editie ? 
Dank je juf Muriel voor de lekkere hapjes - vooral de aardbeien hebben gesmaakt 😁 
En juf Ilse, bij deze reserveer ik een plaatsje voor de volgende editie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten