zondag 3 december 2017

3 december 2017


Wat een druk weekend !
Het (Sint)ontbijt is besteld bij de bakker.
(Wie nog steeds niet betaalde, gelieve dit alsnog morgen te doen !! )
Alles is klaar voor dit leuke kinderfeest. 
We verwachten Sint op dinsdag  5 december precies om 9.00 uur,
wees dus tijdig op school zodat je niks moet missen.
Na het bezoek kunnen we ontbijten. 
Tijdens de refter is er nog een 'extra' verrassing voor de kleuters 😉
maar hierover kan ik nu nog niks kwijt ! 
Het wordt leuk, zoveel is zeker !


Maar ook kerst komt steeds dichterbij dus verbleef ik zondag op zolder 
om mijn kerstcollectie bij elkaar te krijgen :
kerstspar - kerstballen - slingers - lichtkrans .. 
Mijn auto is alvast geladen met dozen Ên nog eens dozen..
Helaas heb ik zoveel spullen dat niet alles in ÊÊn keer mee kan naar school. 
Heb eigenlijk een busje nodig om alles op school te krijgen - 
euh, bij nader inzien is een vrachtwagen nog beter ! 😊🌲🎄🎅
Ik ben dan ook dol op Kerst ! 

Geniet nog van het weekend en tot morgen ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten