dinsdag 12 december 2017

12 december 2017


We kregen een stevige winterprik .. 
en wat eerst ervaren werd als 'sneeuwpret' 
ontaardde al snel in 'winterellende'
De weg naar huis was lang, héél lang voor sommigen.
Wie na een uurtje thuis kwam, mocht van geluk spreken. 
Juf Muriel spande de kroon in deze 
en kwam pas om 21.00 uur thuis. Een record 😉
Proficiat, alleen win je er niks mee .. 

Ook deze morgen is het nog 'glibberig' op de weg.
Ik vertrek vroeg genoeg .. wie weet wat ik nog op mijn weg tegenkom ?! 
Had ik maar een paar langlauflatten, dan liet ik de auto voor wat ie was. 
Ik heb echt geen zin meer in glij-partijen allerhande. 
Om de stress te onderdrukken zing ik in de auto.
Kerstliedjes .. Let it snow .. Dreaming of a white christmas ..
Het werkt ! Totaal ontspannen bereik ik mijn doel - kleuterafdeling de Tandem. 

Vandaag heb ik een zeer drukke agenda af te werken. 
Tijdens de lestijd LO heb ik intern overleg met de zorgco 
en worden de evaluaties van alle kleuters onder de loep genomen. 
In de namiddag komt de pedagogisch begeleidster langs. 
Latoya laat zich van haar meest charmante kant zien en vraagt : 
Ben jij nu juf Eva ? De juf van onze juf ? 
En kom je kijken of onze juf hard werkt ? 
Juf Eva is onder de indruk van ons Latoya - waarvoor dank ..
Latoya, je hebt me gered vandaag !! 😀😉😀
We krijgen een hoge score voor mondelinge taalvaardigheid. 

Door alle drukte heen geen foto's kunnen nemen, waarvoor mijn excuses. 

Oproep .. oproep .. oproep .. 
Gelieve alle bestellingen maaltijden + afspraak oudercontact morgen af te geven. 
Wie afwezig is door ziekte geeft de bestelling door via het secretariaat (enkel bij warme maaltijden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten