zondag 5 februari 2017

6 februari 2017


Juf Vera is jarig en viert haar 60ste verjaardag !! 
Bovenop haar verjaardag mag ze nog een extra feestje bouwen : 
Juf Vera heeft 40 jaar dienst in het GO -vroegere rijksbasisschool- op de teller staan. 

Gefeliciteerd, juf Vera en geniet van je vrije dag !! 


Een nieuwe winterprik kondigt zich aan 
en dus verdiepen we ons in een winterwonderland. 

Nieuws uit de ziekenboeg ..
Na juf Joke ligt juf Anne nu ook ziek te bed. 
Deze morgen -het is nog vroeg - stuurt ze me een berichtje. 
Voel me niet zo lekker, heb koorts. 
En ze is niet de enige !
Ik sta vandaag op vervanging aan de schoolpoort en de lijst met zieken is ellenlang. 
Zo lang dat ik er een papiertje moet bijnemen om alles te noteren. 
Om 8.45 uur maken we de balans op en er zijn héél véél zieken. 
K3 raakt amper bevolkt, meer dan de helft is afwezig wegens ziekte. 
Ook in K2 houdt de griep lelijk huis, daar is een derde van de populatie afwezig.
En bij de peuters en de K1-tjes is het al niet veel beter. 
Ook juf Stephanie voelt precies een griepje opkomen.
Ik houd mijn hart vast. 

Aan iedereen een spoedig herstel !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten