zondag 5 februari 2017

24 februari 2017


We zijn toe aan een laatste schooldag vooraleer de vakantie begint.

Na het feestje van gisteren lopen er enkele kleuters wat bleekjes bij.
Vermoeid ? 
Ik denk het wel ! 

Ook de juf kan best wat rust gebruiken. 
Ik vraag me af of er iemand een Excedrin bij de hand heeft.
Door een overdosis decibels knalt mijn hoofd. 
Bovendien zijn er vandaag heel wat kleuters afwezig wegens ziekte.
Wie zich staande wist te houden, valt vandaag ten prooi aan koorts en / of vermoeidheid.
En zo raakt mijn klas vandaag amper bevolkt.
14 kleuters ondernemen met hun laatste krachten nog een poging 
om vandaag toch nog naar school te komen. 

En ook al is het de laatste dag voor de vakantie..we gaan aan de slag 
en werken nog enkele opdrachten af. 
(foto's volgen)
In de namiddag kijken we samen naar een leuke film.
Het brengt rust en iedereen geniet ten volle. 

Fijne vakantie ! En tot over een weekje ! 
Juf Tania 


Onze supportersclub blijft groeien.

Len (K3), Vladimir (K1b), Izabella (K3) en Cynthia (K2) 
wisten nog enkele supporters te overtuigen om fan te worden van de Tandemtrappertjes. 

Het is fijn een fan van de Tandemtrappertjes te zijn. is ons motto. 

Wie nog niet intekende, kan dit nog na de welverdiende vakantie. 
Wij rekenen massaal op jullie steun ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten