donderdag 2 februari 2017

2 februari 2017

Dag twee van de maand februari en voorlopig loopt alles nog vlot.
Geen sleutels die op mysterieuze verdwijnen ..
Geen snelle ochtendlijke ritten om reservesleutels op te halen .. 
Iedereen heeft zijn bril bij .. (dus geen uitleendienst vandaag) 
Eeuwige rust in de Tandem ! 

Tot ik wil beginnen met mijn taalactiviteit.
Ik zet mijn leesbril op en oh oh oh .. de montuur is geknapt. 
Is dit niet de bril die ik gisteren uitleende ?? 
Jawel ! 
Maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik de bril -onhandig als ik soms ben-
heb laten vallen. 
Maar dit houd ik nog eventjes stil, kwestie van juf Anne nog eventjes te laten zweten. 

 En we blijven maar puzzelen .. en eerlijk, het loopt vlotjes !



 Andere kleuters gaan aan de slag met een nieuw gezelschapsspel Daan Pelikaan !

 In de klas is er extra begeleiding - juf Ilse komt een rondje met ons meespelen !
Thibault houdt het snel voor bekeken, hij schrikt van de spin ! 
 Julie maakt een mooie tekening, gewoonweg prachtig !
En een beurt afwachten is het moeilijkste dat er is .. geloof me maar ! 

1 opmerking:

  1. Juf Tania, 'shame on you'.. zo het geld uit mijn zakken jagen door me een nieuwe bril voor je te laten kopen.. XX

    BeantwoordenVerwijderen