zondag 5 februari 2017

21 februari 2017


Vandaag lees ik voor uit een mooi prentenboek 'Tito Tovenaar'

Na het voorleesmoment gaan we zelf aan de slag met allerlei toverspreuken  !
Pim pam paart, ik tover een ... (taart)
Pim pam peer, ik tover een ... (beer)
Pim pam puis, ik tover een ... (muis)
Pim pam poek, ik tover een ... (broek) 

De rest van de dag verdiepen we ons in vorm en kleur ..
En de extra confetti maakt het helemaal té gek ! 












De eerste supporters van de Tandemtrappertjes hebben zich intussen aangemeld ..
Kyara (K3) - Kayla (K2) - Nabil (K1b) en Mona (K1a) 
Hoeveel supporters ze verzameld hebben, laat ik nog even achterwege kwestie 
om de spanning er nog even in te houden. 
Anderen zijn nog volop aan het verzamelen ..

Uit de kindermond :
Cynthia is dol op de smart games die we in de speel-o-theek hebben. 
En ze wil dolgraag ook zo'n speeldoos. 
Dus gaat ze even te rade bij Julie. (Julie zit immers aan de bron bij Dream)
Cynthia heeft beslist ! Deze avond gaat ze langs in de speelgoedwinkel van Julie haar mama. 
Hoe lang blijft de winkel open ? vraagt Cynthia.
Euhm, tot zes uur denk ik, is het antwoord van Julie. 
Waarop Cynthia plots vraagt .. Beloofd ??!! 
😊
Ik hoop dat je het bij het rechte eind hebt, Julie ! 

En dan nog dit .. 
Wie de deelname aan het onderzoek (ism KU Leuven) 
betreffende getalverwerking wil bevestigen,
gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen. 
Dit is niet verplicht maar wel interessant voor de lopende studie. 
Alle gegevens worden anoniem verwerkt.  
Alvast dank namens het onderzoeksteam.

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad Juf Tania ,Ons Cynthia praat over niets anders! Morgenmiddag zijn we op stap ! xx

    BeantwoordenVerwijderen