donderdag 9 oktober 2014

9 oktober 2014

Woensdagavond 8 oktober ..
Na een lange werkdag geniet ik van een fijne televisie avond .. 
tot plots de elektriciteit  uitvalt ! Nu al ?? En het is nog lang geen winter !! 
Maar ik ben voorbereid !!
Nergens een lichtje te bespeuren. Ik ga op de tast op zoek naar een zaklamp.
Gelukkig heb ik een 'grote' voorraad kaarsen voor gezellige winteravonden. 
Daar zit ik dan .. geen licht, geen wekker .. 
oei oei eventjes juf Anne op de hoogte stellen. 
" Bel je me morgenvroeg wakker om 6.30 uur ?" vraag ik haar. 
Maar o wee, deze morgen om 6.00 uur rinkelt mijn telefoon.
Daar heb je "de sprekende klok" (lees : juf Anne) .. begint ze nu nog te zingen ook ??!! 
"Goodmorning goodmorning .. " uit de film singing in the rain.
Wat ben ik plots ontzettend blij dat de elektricien gisteren nog langskwam  
en het probleem opgelost is ..
nu hoeft juf Anne me niet meer wakker te bellen, want geloof me .. dat is pas een geseling!
Dank je juf Anne, op jou kan je bruggen bouwen !

1 opmerking:

  1. Ik weet het schat .. ik ben een rots..met bombaystruikjes op.... hahaha xx

    BeantwoordenVerwijderen