zondag 5 oktober 2014

6 oktober 2014

Speurneuzen in het bos ..

Stilaan doet de herfst zijn intrede ..
overal zie je vallende bladeren ..
paddenstoelen schieten uit de grond ..
herfstvruchten worden verzameld ..
en het bos krijgt een prachtige herfstkleur .. 

En net daarom gaan we speurneuzen in het bos !! 
 Datum : dinsdag 7 oktober 2014 
Wat trek ik aan ? mijn herfstoutfit : regenjas, warme trui, dikke sokken en rubberen laarsjes.  

Oproep !! 
Wie helpt ons ??!! 
Wij zoeken pringles-dozen om te knutselen !!  


 Bezorg ze ons .. 


Een virusje sluipt door de kleuterafdeling .. en slaat wild om zich heen. 
Deze middag in de refter slaat het virus dan ook genadeloos toe. 
Eentje wordt misselijk en moet braken. 
Vliegensvlug zorg ik voor een emmer, maar daar volgt een tweede slachtoffer ..
dus nog maar eens op zoek naar een emmer om de maaginhoud van de kleuter op te vangen. 
Eens terug in de kleuterafdeling hoop ik op enige rust .. ijdele hoop ..
eentje heeft nu darmproblemen en hoe .. 
broekjes verversen is de boodschap.
Gelukkig, daar is juf Muriel om mij af te lossen ..
nu kan ik eten maar eerlijk .. mijn honger is weg. 
Ik hoop dat we het ergste gehad hebben !! 

De herfst maakt zijn intrede in de klas en we maken het er heerlijk griezelig ..
(foto's volgen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten