zondag 19 oktober 2014

19 oktober 2014

Weetje van het KMI : 
 Wat een prachtige dag ! Zaterdag noteerden we liefst 24.1 ° ..
De warmste 18de oktober sinds de waarnemingen .. Fantastisch ! 
Snel nog even genieten van de laatste warme zonnestralen
want volgende week wacht ons een storm met windkracht 5 ! 

De laatste schoolweek voor de herfstvakantie begint .. 
Abracadabra .. daar zijn de heksen .. 

Lieve kleutertjes, 
Jullie juf kreeg zonet een brief van Cadabra 
- dit is de directie van de heksenschool uit Heksakije -
Zij schrijft : 

Lieve kleine kleutertjes, 
In mijn land zijn er bijna geen kinderen die nog een 'heksenopleiding' willen volgen.
Daarom ben ik op zoek naar kandidaatheksen. 
Als jullie interesse hebben dan kom ik komende week langs op mijn bezem
en begeleid ik jullie in allerlei heksendisciplines zoals : 
hoe word ik een echte heks ? 
geen heks zonder bezem / vliegkunsten op de bezem !
geen toverdrank zonder toverspreuken !  
hoe kook ik heksensoep ?
hoe bak ik een heksen-noten-koek ?  
hoe breng ik mensenkinderen aan het griezelen ? 
heksenschoonheid in potjes ! 
...

Op donderdag 23 oktober neem ik in elke kleuterklas het eindexamen heksenopleiding af ..
 en reik ik de heksendiploma's uit ! 
(Vergeet je niet te verkleden als een heks !) 
Na uitreiking van de diploma's gaan we naar het heksenrestaurant 
en verorberen we een enige heksenmaaltijd. 

Hocuspocusdedeledeen .. vlieg er met zijn allen heen ! 
Grrrrr .. oetjes, 
Cadabra - directie van de heksenschool



 

  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten