woensdag 15 oktober 2014

16 oktober 2014

Eventjes een terugblik op de sponsorloop : 
De peuterklas van juf Muriel verzamelde € 50.00 met de verkoop van steunkaarten
De eerste kleuterklas van juf Inge en juf Annelies sportte € 75.00 bij elkaar
 Odil en de kleuters van de tweede kleuterklas liepen € 69.00 bij elkaar
 Emiel en Kamiel en de kleuters van de derde kleuterklas
verzamelden € 90.00 in hun spaarpotje. 

De volledige kleuterafdeling - kleuters en juffen - liep maar liefst € 284.00 bij elkaar.
Dank je aan de gulle sponsors !! 
Onze kleuterbib krijgt er een pak nieuwe boeken bij .. 
weldra meer .. 

Vandaag geen nieuwtjes uit de klas ..
wij hebben een personeelsvergadering en een uiteenzetting door de sociale politie. 
 Omdat het een 'late vergadering' wordt, loop ik beslist eens langs bij de Italiaan ..
mijn allerbeste vriend op zulke dagen ! 


2 opmerkingen:

  1. . Wie is Kamiel van K3 ????? DIE IS BIJ MIJ NIET BEKEND....
    2. Ik meen me te herinneren dat jij naar de frituur trok om spaghetti... over de middag.... dichterlijke vrijheid Luitenant Generaal De Moor
    Groetjes, Generaal Blommé
    xxxxxxxxxxxxx
    (je weet wel die met 4 sterren hé) xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet dat jouw (reserve-)krokodil Jacques heet maar makkelijkheidshalve verkies ik Kamiel ! Geef toe "Emiel en Kamiel" klinkt pakken beter dan "Emiel en Jacques"

    Ja, ik wou langslopen bij de Italiaan maar hij hield zijn deuren dicht dus op naar frituur De Beir waar ze ook heerlijke spaghetti hebben

    Nog een kleine opmerking - waar haal je het om mijn titel van Generaal in te pikken.
    Om die titel te verdienen moet je a) over een knap stel hersenen beschikken en b) geen lichamelijke gebreken vertonen.
    Ik denk, juf Anne, dat jij enkele probleempjes hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen