zaterdag 11 oktober 2014

10 oktober 2014

De voorbije dagen kregen we de eerste herfstbuien over ons heen, 
striemende regen, rukwinden en een massa vallende bladeren. 
Vandaag echter kunnen we genieten van een prachtige herfstdag, 
de zon schijnt volop ! 
Tijdens de activiteiten door, ontdek ik 'ongenode gasten' in de klas ..
en het blijft niet bij één .. ze zijn met meerdere .. spinnen en andere kriebelbeestjes, jakkes !
 Ik verwittig mijn collega's en kort voor de middagpauze maken we onze klasjes volledig leeg.
We gaan de 'ongenode' gasten te lijf met water en zeepsop, met vloerwisser en dweil. 
Geen middagpauze voor ons, we poetsen tot alles weer spic en span ziet. 
De vloer heeft zijn originele glans terug en de kriebelbeestjes zijn verbannen .. oef ! 
Het geurt heerlijk fris in de kleuterafdeling !! Zo hoort het !! 
Eens de kleuters terug zijn van de eetzaal, steken ze een handje toe en 
helpen de klas op orde te brengen.
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad ! 
In de namiddag gaan we opnieuw aan de slag, ditmaal in een fris klasje. 


Na schooltijd is het sporttijd  .. vanavond spelen de Rode Duivels ..
meteen geef ik het resultaat mee ! 6 - 0 - Fantastische wedstrijd ! 


1 opmerking:

  1. Jufke Tania... mijn omatje zei altijd : 'kleine beestjes eten geen grote'.. hahah xx

    BeantwoordenVerwijderen