donderdag 30 januari 2020

30 januari 2020


Wat als de poetsvrouw ziek is ? 
Dan staat de juf voor dag en dauw in de klas en gaat als een witte tornado door de klas. 
Een sopje en schrobben maar ! (nog steeds met één hand 😒)
Nog meer spulletjes..
Robbe heeft een complete collectie rond het thema 'hulpdiensten' verzameld.
Super !! 
De ziekenboeg  draait op volle toeren. 
De spoedarts heeft het druk, heel druk .. 


.. zo druk zelfs dat Axelle zichzelf de nodige zorg toedient. 

Feline is van dienst in de noodcentrale.
Hallo, bij de hulpdiensten .. mag ik je naam aub .. 


Brandweerman Robbe komt de spoeddienst hijgend binnen gespurt : 
Ik heb mijn been gebroken.
Kan je dan nog zo snel lopen, Robbe ? 😁 Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. 

Na de nodige zorg, springt brandweerman Robbe gezwind de dienstwagen in. 
Ok, ik beken .. 
we gaan terug in de tijd 
want bij deze dienstwagen is enige mankracht vereist
 om het gevaarte in beweging te krijgen. 

Ook 'de arm der wet' tekent present.
Aan het fluitconcert te horen, is er een ernstig misdrijf aan de hand. 
In de crea-hoek wordt er 'vuur' geschilderd .. het lijkt meer op een inferno





Na de middag is er een lesje LO met juf Cheyenne.
En na de turnles duiken we de speelweide in op ontdekking.



En dan is er Robbe .. die heeft een aparte bezigheid vandaag .. 
 Kennen jullie het liedje van 'het loze vissertje' ?
Wel, dat vissertje zit bij mij in de klas. 
Een kwartier lang probeert hij een kanjer van een vis aan de haak te slaan.
Zonder succes weliswaar ! 

Wie weet, misschien op 1 april 😁

Sorry collega's, zo is het nu eenmaal ! 
Het web liegt nooit 😄
Deze mooie kaart met de liefste wensen kreeg ik van mijn collega's..
Meneer de Uil was er al in oktober 😉
Dank je wel, collega's !

Jarig zijn, is best fijn.. dit mooie boeketje bloemen kreeg ik vandaag toegestopt. 
Dank je ...  Xxx

1 opmerking: