maandag 6 mei 2019

6 mei 2019


Vandaag start juf Ann-Sophie met een stageweek rond het thema 'moederdag' 
Enkele kleine spulletjes moeten de kleuters aanzetten tot imitatiespel



Mathis heeft enkele 'crèmekes' mee uit meme's collectie en enkele staaltjes parfum. 
En dat moet natuurlijk meteen getest worden. 
Zachte handjes en een lekker geurtje.
Wie wil mag eens ruiken .. 

Emilio gaat op uitstap en heeft zijn zomers outfit aan. 😊
En deze dames spelen een 'gezins'spel.
Nu ik een zee van tijd heb ..
(ik moet heel stilletjes zijn en af en toe een verslag schrijven) 
loop ik heen en weer naar de (school)keuken om de gordijnen van de speelzaal 
een flinke wasbeurt te geven. 
Deel 1 is reeds fris gewassen. Morgen volgt deel 2.

Bericht van juf Anne : 
Ik heb je brandnetels !  
Ben 'betengeld' tot aan mijn ....
Oei juf Anne, hoe vreselijk ! 
Ik kom de brandnetels asap ophalen. 
Groetjes en dank je wel, 
Juf Tania 

Na school neem ik - op weg naar huis- de afslag op zoek naar de 'tengels' van juf Anne. 
Meteen krijg ik een fotoreportage aangeboden van een hardwerkende collega. 
Iedereen moet langer werken en juf Anne doet hier graag aan mee. 
Dank je wel .. ons tuintje zal er wel bij varen.  



Juf Kelly weet als geen ander hoe ze mij kan bezighouden
 nl door heel wat foto's door te sturen via mail.
Omdat er toch hele leuke plaatjes bij zitten, deel ik ze graag met jullie. 
Dank je, juf Kelly !  

Een blik op voorbije vrijdag.
 Rijden de directeurs met de Tandem naar Antwerpen ??? 
Wel, dan doe ik mee ! Al houd ik het bij een plaatselijke ronde.
Ik krijg alvast een zetje van Raymon. 
Zo kom ik er natuurlijk ook en dit zonder al te veel inspanningen 😉 
En Raymon vindt het heel plezant !
Valt het jullie ook op ? 
Niemand kijkt nog verbaasd als ik voorbij fiets
 .. natuurlijk zijn de kleuters mijn gekke kuren al gewoon.😀
Na de inspanning valt de ontspanning op een té gek GO!-feestje in de Tandem.
Dit is genieten !









Tijdens de middagpauze zorgde de juffen voor lekkere hapjes. 
Ik koos voor een portie gezond, lekker en sappig fruit.  
 Juf Ilse dacht bij feest aan chips in al zijn smaken .. van paprika tot zout ..
 Juf Muriel dacht dan weer aan zoete popcorn. 
En zo was er voor elk wat wils.
 En de juffen genieten van elk feestje op de Tandem.



1 opmerking:

  1. Zo zie je maar juf Tania dat ik ook nu nog hard werk... en eerlijk gezegd, als jij me een opdracht geeft, sta ik te springen....... in de hoop het 'werkje' tot een goed einde te brengen... je hebt me goed opgeleid.. XXXXXX en ik doe het met plezier !! XXX

    BeantwoordenVerwijderen