maandag 27 mei 2019

27 mei 2019



Een nieuwe week, een nieuw thema .. Superhelden ! 

Tijdens het kringgesprek stel ik volgende vraag : 
Mijn papa is een superheld omdat ...

.. hij voor me zorgt als ik in het ziekenhuis lig. 
Dan houdt hij mijn draadje vast zodat ik kan spelen met mama.

.. hij water spat op warme zomerdagen, dan heb ik het niet meer warm 

.. hij samen met mij op de trampoline springt, dan gaan we super-hoog en zie ik jouw klas

.. hij altijd altijd zijn spieren laat rollen voor mij 

.. hij heel snel kan zwemmen en duiken. 

Even later krijg ik er nog eentje te horen : 
Mijn papa is een Superheld 
omdat hij met één hand zijn 'biertje' kan leeggieten in zijn mond 😊😊😊

Meteen koppel ik aan het kringgesprek een tekenopdracht nl
teken jouw superheld ! 





 

Wat er vandaag nog op de agenda staat, kan ik helaas niet kwijt.. 
het moet én zal een verrassing blijven tot vaderdag 😉

Nog even dit .. 
Na een verblijf in het ziekenhuis tekent Niene present in de Tandem. 
Deze morgen wacht ze me op aan de schoolpoort met een hele mooie tekening
Mijn dag kan niet meer stuk .. dank je Niene en welkom terug in onze klas ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten