zaterdag 11 mei 2019

10 mei 2019


Vandaag is de allerlaatste stagedag van juf Ann-Sophie. 
En net nu ik druk in de weer ben met de gordijnen af te halen en te wassen, 
verschijnt ÊÊn of andere vakleerkracht die een gesprek met me wil aangaan. 
Gelukkig is mijn eindevaluatie tot in de puntjes uitgeschreven
en is deze klus in een mum van tijd geklaard. 

Ook de geschenken voor moederdag moeten nog gelabeld worden..
"omdat je de liefste bent", 
label ik op het geschenk dat ik samen met de kleuters maakte. 
Het geschenkpapier vond ik zo mooi dat ik meteen een 10-tal rollen aangekocht heb. 😊
Ook juf Ann-Sophie heeft nog wat werk te verrichten.
Versje kleven en crea-werkje inpakken.
Eenmaal alles ingepakt is, kan ik alles in de knutseltassen steken. 
De kleuters kunnen hun pakje meenemen naar huis en zullen zondag hun mama verrassen. 
Stiekem hoop ik dat de mama's blij zijn met de geschenken voor moederdag. 

Dat onze kleuters kinderen van hun tijd zijn, mocht ik deze week ervaren. 
Tijdens de middagpauze werd het voetbalspel zomaar stilgelegd.
Wat was er gaande ? 
Een kleine discussie rond het al dan niet geven van een penalty 
werd beslecht door de Var .. 
Eentje liep naar het tuinhuis, piepte door het raam (dit moest het scherm van de Var voorstellen), keerde terug naar het speelveld 
en gaf aan dat er verder gespeeld kon worden .. 
geen penalty dus ! 
😁😁😁


Geen opmerkingen:

Een reactie posten