vrijdag 3 mei 2019

3 mei 2019



6.00 uur - Eeklo ontwaakt !
Zij, de directeurs van de Tandem zijn klaar voor 'hun' Ronde van Vlaanderen. 
Ik zou zeggen : Heren, vertrekt !! 😉 


L5 en L6 zijn er .. zij vertrokken deze ochtend met de bus richting Antwerpen. 
Waar je ook kijkt, vandaag staat GO! 30 in the picture.
Wat zich in de Lotto Arena afspeelt, kan je zien op de facebook-pagina van onze school. 


Formidabel feestje, lijkt me !!
 

Maar ook thuis in de Tandem is het feest ! 
Iedereen is piekfijn uitgedost en deze namiddag start onze party !
Geloof me, het zal er heel uitbundig aan toe gaan.. 
 







 Niet alleen de kleuters steken in een 'feestelijke' outfit,
ook de juffen .. want het is feest in de Tandem !
 Let's party ! 































Uitspraak van de dag : 

Als ik de beelden zie die vanuit de Lotto Arena worden doorgestuurd,
maak ik -volgens mij althans- een (terechte) opmerking ..
Waarom hebben ze voor de kleuters Plopsaland niet afgehuurd ?
Eentje heeft dit gehoord en repliceert : Wij hebben toch de fanfare gehad ? 
Zo zie je maar, een kinderhand is gauw gevuld. 😊

Nieuws van de dag : 

 Joepie, de Tandem is er weer bij voor de fietsmarathon Kom op tegen Kanker editie 2019 !!
We kunnen weer met zijn allen de fiets op voor het goede doel. 💖
En wat te denken van deze levensgrote knuffelbeer ? 
Deze lieve knuffelbeer zal de komende dagen Vlaanderen doorkruisen.
Hij deelt knuffels uit aan iedereen die meewerkt 

om de droom van Kom op tegen Kanker te realiseren : 
Een wereld waarin we geen geliefden meer verliezen aan kanker. 

Onze kleuters verdienen met hun talloze acties
 (mini fietsmarathon - rospot - warmste week ..)
 alvast een stevige knuffel 💖💖💖
En ja, zelfs de koning der Belgen doet mee !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten