zondag 5 mei 2019

5 mei 2019


Beste ouder(s),

Ik ga er een weekje tussenuit. 
Geen 'spin', geen lesvoorbereidingen, geen activiteiten .. 
alleen maar stil zijn en opgaan in de klasomgeving.
Vanaf morgen neemt juf Ann-Sophie de klas volledig van mij over.
Zij zal samen met de kleuters het thema 'moederdag' verder uitwerken. 
Ik wens haar alvast veel succes !
Tot over een weekje 
want er wordt in het grootste geheim gewerkt aan een geschenk voor mama. 
Juf Tania

Oproep van de dag .. 
Ik ben dringend op zoek naar brandnetels (nu ze nog geen zaad dragen)
..nergens te vinden natuurlijk. 
Mijn oproep via allerlei kanalen blijft niet onbeantwoord. 
Mijn hulplijn, juf Anne, gaat deze week per fiets én met tuinlaarzen op zoek 
naar een lading brandnetels. 
Dank je wel ! 


1 opmerking:

  1. Dag juf Tania,
    Geniet deze week van het observeren van je kleuters! Je ziet héél wat en komt reuzeveel te weten!!!
    Ik heb ook een stagiaire en vind het boeiend om mijn bende te zien uit de bol gaan !!
    Wat ga je met die brandnetels aanvangen....

    BeantwoordenVerwijderen