woensdag 27 februari 2019

27 februari 2019

Juf Els (Droomschip) steunt onze actie. Dank je wel ! 

Een zonnige en voorlopig laatste mooie lentedag. 
Zullen we bloemetjes kijken ? vraagt Raymon.
Ik heb een beter idee ! 
We gaan fietsen !!! 
De pret kan niet op. 
 Mijn kleuterpeloton 'de Tandemtrappertjes'
 Klaar voor de start .. 3 - 2 - 1 .. GO !!




Na enkele rondjes fietsen en een paar 'tuimelperten', lonkt de finish ! 😀
 Wie de winnaar is, is niet helemaal duidelijk..even de fotofinish nakijken. 😉
En met een fris hoofd lossen we dan nog een matrix op. 

Uit de kindermond : 
Ik heb een fan van carnaval in mijn klas .. Axelle .. 
Dagenlang houdt ze me nu al op de hoogte wanneer het carnavalsfeest doorgaat.
Het begon met 6 keer slapen 😊 
Vandaag laat ze me vrolijk weten dat we nog maar ÊÊn keer moeten slapen 
en dan kan ze eindelijk haar prinsessenjurk aan met 'huppel' (lees ; hoepel) 😄

Aan allen .. fijne woensdagnamiddag !! 

1 opmerking:

  1. Veel vitamientjes opdoen!!! Juf Tania dit was een schitterend idee!
    Bewegen in de eerste zonnestralen dat is super !

    BeantwoordenVerwijderen