donderdag 20 december 2018

20 december 2018


Alles is klaar voor het kerstdiner.
 Sfeervoller kan bijna niet.. het oogt allemaal heel gezellig !
 Deze morgen .. alles is rustig, heel rustig !! 

Even voor twaalf uur is het een pak minder rustig.
De feestzaal is tot aan de nok toe gevuld.
Zo te horen heeft iedereen er ontzettend veel zin in. 
Het feest kan beginnen !

Juf Muriel en ik halen de bestelling op in de frituur. 
Zoveel frietjes bij elkaar .. een massa .. 
maar er moeten dan ook heel veel buikjes gevuld worden. 
Ook juf Vera is vanuit de Vlaamse Ardennen richting Meetjesland gekomen. 
Een kleuterfeest van dit formaat kan/mag ze echt niet missen. 
We zijn blij haar weer te zien. 
En ook zij geniet van dit gezellig samenzijn.

Smakelijk iedereen en vrolijk kerstfeest !







 En net als de kinderen geniet de directeur met zijn juffen van een vervroegd kerstdiner.
Na het vele opruimwerk spelen de kleuters op verplaatsing .. in de feestzaal dus. 
Ook best eens leuk ! 









Aan de dag komt maar geen einde - er is ook nog eens het oudercontact.
Vergeet je afspraak niet !! 

Om 20.45 uur stap ik in mijn auto. 
Het oudercontact is afgewerkt, 
het kerstthema is opgeruimd. 
Snel naar huis ! 
Ik heb zin in een snelle hap.. ik heb last van een hongerklop 😉
en iedereen weet wat dat betekent - ik plunder de snoepkast !! 

Tot morgen en vergeet je picknickmand niet mét picknick-dekentje. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten