dinsdag 11 december 2018

11 december 2018



Wat is het ontzettend druk in de kleuterafdeling.
Sint is nog maar vertrokken of de kerstman staat te drummen. 
Angstwekkend kijk ik naar de scheurkalender - ook die verliest zijn volume en is aan zijn laatste blaadjes toe. 

Nieuwjaarswensen !!! 
Hoe kan ik die vergeten .. dus memoriseren we vandaag onze mooiste nieuwjaarswensen
en werken we aan een extra verrassing voor het nieuwe jaar. 

Gelukkig kan ik rekenen op veel helpende handen. 
Feeststress heet zoiets .. wel ik heb er last van .. zoveel is zeker. 😉






Ook aan het kerstfestival wordt er hard gewerkt .. een dansje .. opbouw kerstmarkt ..
een goed doel voor de warmste week .. 

De kleuters zijn er helemaal uit .. wij kiezen eensgezind voor het (kinder)kankerfonds. 

Wij maken gepersonaliseerde kerstballen ! 
En dus zoek ik vandaag alle mogelijke kerstballen samen, maar dan loopt het mis.
Bij het verplaatsen van de doos zakt de bodem door,
daar liggen alle kerstballen - gelukkig kies ik altijd voor de onbreekbare soort.
Ik kan alles bij elkaar rapen. 
Geloof me, kerstballen hebben de slechte gewoonte om overal onder en tussen te rollen.
Juf Ilse hoort me sakkeren en komt -joepie- een handje toesteken. 

Ook zijn we op zoek naar 'rosse' centjes.
Elk jaar in mei is er de actie van de rospot, maar wij geven nu het startsein. 
Heb je 'rosse' centjes ? Breng ze morgen mee naar de klas en schenk ze aan het goede doel !
Met al die rosse centjes wordt er op vrijdag een kunstwerk gemaakt . 
Hoe meer centjes hoe groter het kunstwerk. 
Doen !! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten