woensdag 12 december 2018

12 december 2018

Soms wou ik dat een dag 48 uur telde..vandaag is er zo eentje. 
Deze morgen sta ik vroeg aan de schoolpoort. 
Het vriest lichtjes .. niet erg .. het is leuk om buiten te kunnen zijn. 
De kinderen lopen zich warm en zitten diep verborgen onder hun muts of sjaal. 
Dat is pas winter .. heerlijk ! 
Al moet ik bekennen dat ik meer fan ben van de zomer 😉

Gelukkig kan ik vandaag  ook weer rekenen op juf Anne. 
Deze week helpt ze in ons klasje met het maken van knutselwerkjes 
zodat ik me kan concentreren op het kerstfestival en de nieuwjaarsbrieven. 
Wat een collega hé .. 
Deze morgen heeft ze ook mijn lievelingsverhaal bij - De kleine kerstman ! 
Iedereen luistert aandachtig terwijl ik alle mapjes doorneem en meteen 
de maaltijdbriefjes en inschrijvingen oudercontact verzamel. 
Ook ik heb nog een opdrachtje klaar nl
Scheur snippers en bekleef de kerstbal. 







Juf Anne volgt alle kleuters terwijl ik overga tot een andere activiteit - media ! 
Maak je eigen (digitale) wenskaart ! is de opdracht.
We gaan aan de slag met een I-pad. 
De wenskaart houden we nog even verborgen maar ik vind het alvast knap. 
Meer nog, ik sta versteld 😀

Het resultaat van 3 knutsel-lesjes .. schattige rendieren ! 

Deze namiddag hebben de kinderen vrij.
 Ik werk verder op school. 
Ik heb nog zoveel te doen .. 
De (digitale) wenskaarten ontwerpen - de nieuwjaarswensen schrijven - 
cadeauverpakking afwerken met label en gouden lint .. 
Er wacht ook nog een berg afwas, de planten moeten dringend water 
en de klas moet nog gepoetst. 
Nog heel veel werk dus, zoveel is zeker. 
Ook vandaag zal ik -net als de andere dagen - niet thuis zijn voor het donker wordt.


Na een middag flink doorwerken, staat alles klaar om ingepakt te worden..oef ! 

En dan is er nog .. juf Muriel .. 

Juf Muriel is jarig vandaag !
 Gefeliciteerd en een fijne dag Xxx 

Vergeet niet .. laatste dag !!! 
.. je maaltijdbriefje binnen te brengen alsook de inschrijving voor het oudercontact. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten