maandag 17 december 2018

18 december 2018

Deze morgen ben ik al vroeg te vinden in de Tandem.
Het is nog maar pas zeven uur als ik het domein oprijd. 
Een zee van tijd heb ik nog en ik heb een strak plan bedacht voor deze dag. 

Taak 1 : schuren berging
Gelukkig heb ik een ouderwetse schuurborstel. 
Hiermee ga ik de vloer te lijf.
De kleur van het sopje bespaar ik jullie .. vies .. 
Maar vooraleer ik met water kan spatten, moet de berging leeg..dus verhuizen maar..
en we hebben heel wat staan in de berging ๐Ÿ˜‰ veel te veel ! 

Al deze spullen moeten ook terug in de berging. 
Gelukkig kan ik rekenen op "a little help from my friends" 
Dankzij deze job speel ik vele calorieรซn kwijt ๐Ÿ˜Š en dus hoef ik vandaag niet naar de les LO
Juf Stephanie komt langs. Joepie. 
 
Van mijn vrij uurtje maak ik gebruik om naar Delhaize te gaan .. kerstboodschappen doen. 
Ook voor het frietjesfeest hebben we nog wat drank en sausjes nodig. 
Ik trek een sprintje en net voor de middag ben ik terug in mijn klasje. 
Taak 2 volbracht ! 

Taak 3 .. deze blog aanvullen .. dat doe ik tijdens het middagmaal. 

In de namiddag heb ik nog een opdrachtje klaar voor de kleuters - inkleuren naar legende. 


Taak 4 .. kerstverlichting hangen in de overdekte zaal.
Juf Kelly voert uit, ik geef instructies - Iemand moet het doen hรฉ ?! ๐Ÿ˜‰
Sorry juf Kelly ! 
(foto volgt)

Taak 5 is er eentje voor na school .. knutseltassen vullen ! 

 Wat als de poetsvrouw overuren opneemt ? 
Wel, dan volgt taak 6 en 7 .. de klas vegen -doen we sowieso elke dag- 
en vlieg ik met de schuurborstel als een witte tornado door de overdekte zaal. 
Wie morgen de overdekte binnenstapt, kijkt best uit.. er is ook geboend.  






  Al het andere moet voorlopig even wijken.
Gelukkig vond ik deze .. 

En dat is wat ik precies ga doen ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Nieuwsbericht uit de Tandem :
De warmste week gaat van start ! 
Ik ben er helemaal voor te vinden ! 
Mijn warmste doel zijn nu onze kleuters - 
De volgende dagen genieten we dubbel en dik van elkaars gezelschap.
We zwaaien samen 2018 uit 
en hopen op een even leuk, gezellig en warm 2019 !  


Het mooiste wat we elk kind 
kunnen geven in 2019 
is een kans !  

Laatste nieuws .. 
De regering heeft mijn voorbeeld gevolgd en is gevallen. ๐Ÿ˜‰ Ik heb dan ook een voorbeeldfunctie hรฉ.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende berging!!!zooo netjes...
    oh,oh,oh.....in mijn klasje...nog veel werk...zullen inderdaad nog enkele overuurtjes komende dagen!!
    Maar na dit....genieten we van een deugddoende vakantie!
    He juf Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou en je gezin een fijne en welverdiende kerstvakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat ik er nu niet kom...hoe vaak heb ik op de grond gelegen na een zeer elegante val... Jij lag telkens in een deuk...Maar nu begint het me te dagen, jij boende stiekem de vloer enkel en alleen om me te zien vallen.. je had uren plezier ! Je dag, wat zeg ik, je week kon niet meer stuk.. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat had je gedacht ?? Stiekem boende ik extra voor je klasdeur :-)
      Trouwens, lachen is gezond en het houdt je jong !

      Verwijderen