zaterdag 27 februari 2016

27 februari 2016

Voor alle fans van de Tandemtrappertjes .. 
Vandaag start eindelijk het wielerseizoen in Vlaanderen en ik ben er alvast klaar voor !
 Ik beklim het hoogste punt in het Citadelpark in Gent (even naar adem happen)
en schiet snel dit plaatje. 

Snel mijn ideale positie innemen !
 Op mijn weg ontmoet ik Belgisch Kampioen Van Hecke,
 .. Wereldkampioen Sagan ..
.. en Tornado Tom.
 Enkele uren later kennen we de winnaar !
Met dit podium kan ik best leven, twee Belgen en een Slovaak sieren de wedstrijd : 
1. Greg Van Avermaet 2. Peter Sagan en 3. Tiesj Bennoot

De spits is eraf .. op naar de volgende ..
Benieuwd wie van mijn Tandemtrappertjes de wedstrijd gezien heeft?! 

En deze drinkbus (een souvenir)  kreeg ik zomaar cadeau.
Dank je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten