vrijdag 19 februari 2016

20 februari 2016


De Tandemtrappertjes -de allereerste kleuterwielerploeg aller tijden-
 vieren dit jaar hun 10de verjaardag.
Dit laten we niet zomaar voorbij gaan .. 
Wij zijn op zoek naar de volledige collectie 3-voudige winnaars van de ronde van Vlaanderen. 
Deze flesjes zijn vandaag enkel en alleen te verkrijgen bij de krant het Nieuwsblad.
Wie helpt ? 
Fabian Cancellara heb ik reeds kunnen bemachtigen ! 

Lees ook de regionale pagina in de krant "De Tandem blij met poppenkast"
Een artikel over het reizend verteltheater Lappie Lapstok.
Wie bezorgt ons het artikel ? (regio Meetjesland)

Update .. 

De kleuterjuffen maken de krantenwinkels onveilig.
Juf Anne is reeds op weg vanaf 9.00 uur deze morgen 
om enkele flesjes te bemachtigen - tot nu toe zonder succes.
Juf Tania was reeds om 7.00 uur paraat en 
bemachtigde Fabian Cancellara.
Juf Vera kreeg Johan Musseeuw te pakken. 
Juf Kelly zette mijn oproep op facebook ! 
Misschien hebben we langs deze weg succes.
Intussen is het 10.40 uur en heb ik de Standaard Boekhandel Eeklo gecontacteerd ..
zij hebben nog een Tom Boonen en juf Anne is nu reeds op weg .. 
hopelijk met enig succes, want reserveren lukt niet ! 

Eén ding weten ik zeker .. we hebben een fantastisch kleuterteam 
en ons secretaresse, juf Vera doet wat ze kan !! 
Leuk toch !

Nog een extra update ..

Een trouwe supporter van de Tandemtrappertjes had deze morgen wel een heel speciale missie.
Per fiets trok hij van krantenwinkel naar krantenwinkel
op zoek naar het zo gegeerde flesje van Tom Boonen, zonder succes !  
En met dit gure weer, verdient dit een speciale vermelding op de klasblog van de Tandemtrappertjes.
Bedankt !!  


Intussen werk ik heel goed door ..
er moet nog wat gepoetst worden, 
de auto kan ook wel een veeg van de spons gebruiken
en het interieur van mijn wagentje wacht op een beurt van de stofzuiger,
de opendeurdag moet dringend voorbereid worden 
en de observatiedossiers liggen te wachten op afhandeling.
Ook juf Lien, de zorgco, verwacht me binnenkort op intern overleg
en die gesprekken moeten ook 'minitieus' voorbereid worden. 
Jammer dat een dag maar 24 uur heeft !! 
 



5 opmerkingen:

  1. Je hebt mijn gezinnetje gemobiliseerd... d ehele familie i sop pas om flesjes.. het Vlaamsche land rond..xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juf Anne, reeds geproefd van het bier ?? Je letters staan een beetje door elkaar !! :-)

      Verwijderen
    2. Nee jong.. kheb mijn 'wiebeloogjes' in.. :)

      Verwijderen
  2. juf mieke heeft tom gevonden, zelf hadden ze alleen 1 van de drie reeds bemachtigden dus bij deze nog nen cancellara erbij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je juf Mieke .. wij zijn al heel blij met de lege flesjes

      Verwijderen